vineri, 30 martie 2012

Pink Radiance

Buna fetelor:). In seara asta vreau sa va arat o oja pe care nu am mai folosit-o de foarte mult timp , dar am dat peste ea din intamplare si nu am rezistat sa nu o incerc . Culoarea e superba, un roz stralucitor, mult mai frumos decat se vede in poze. Din punctul meu de vedere e o culoarea potrivita pentru orice anotimp, pe mine ma duce cu gandul la niste bombonele foarte, foarte dulci:D.






Va rog sa ma iertati, dar m-am dat in graba si nu am mai sters oja de pe margini si nici unghiutele nu le aveam aranjate:(.
Pe mine ojele de la Avon ma tin cam 3-4 zile cu tot cu base coat si top coat, dar depinde si de lotul nimerit pentru ca sunt unele care dupa o zi sar de pe unghie.
Astept criticile si parerile voastre. Va pup.

Un comentariu:

  1. Salut,

    Mi-ar face mare placere daca ai participa la proiectul Red Fridays:
    http://moniques-blog.de/3287/redfridays/?lang=ro

    Cu drag,
    Monique

    RăspundețiȘtergere