vineri, 24 august 2012

3 Green Fridays

Proiectul de saptamana aceasta presupune sa folosim culoarea verde pentru manichiura, machiaj si o tinuta. Nu am fost prea incantata de culoarea aleasa, dar vedeti mai jos rezultatul sau mai bine zis rezultatele.

Am zis sa incep cu manichiura ca e cel mai usor de facut si termin repede, dar planurile mi-au fost date peste cap cand am descoperit ca nu am nicio oja verde. Un om normal s-ar fi dus la magazin si ar fi cumparat prima oja verde. Ei bine nu, eu am zis sa improvizez putin si am combinat o oja albastra si una galbena. Cred ca asta este si ideea proiectului, sa devenim mai inventive, sa ne dezvoltam latura creativa.
Ce a iesit vedeti mai jos, mie imi place foarte mult culoarea rezultata si recunosc ca daca nu participam la acest proiect nu combinam in veci cele doua oje.

Cu machiajul e alta poveste, deoarece nu sunt experimentata, e primul machiaj pe care il public si in plus am ochii albastri, iar culoarea verde nu prea ii scoate in evidenta, ci din contra. Dar am zis ca merita sa incerc sa fac ceva, pana la urma e o experienta.



Astept parerile voastre, va rog din suflet sa fiti sincere pentru ca numai asa stiu si eu ce trebue sa schimb si unde gresesc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu