joi, 16 august 2012

Red Fridays

Am fost invitata de Monica click pe nume pentru a ajunge la blog sa particip la proiectul 3 Red Fridays. Povestea e simpla, tot ceea ce am avut de facut a fost sa creez o manichiura care sa includa culoarea rosie, sa creez o tinuta cu un accesoriu rosu si un machiaj cu un produs rosu. Eu am participat doar cu manichiura si tinuta, niciuna iesita din comun, ba chiar foarte simple amandoua. Va las mai jos cu pozele si va voi explica de ce am ales asa.




Am ales o manichiura simpla, unii ar spune chiar banala, pentru ca unghiile mele sunt foarte mici momentan si nu puteam sa fac niciun model frumos, am incercat ombre nails , dar a fost un mini-esec. Cat despre tinuta, am purtat-o la o plimbare in parc cu fetele. E foarte comoda, blugi trei-sferturi, bluzita vaporoasa, lunga si balerini in 2 culori. Am accesorizat-o cu o pereche de cercei multicolori si o bratara la fel.

Daca sunteti interesati de proiectele puse la cale de Monica, intrati pe blogul ei si cititi mai multe acolo.V-am pupat.


2 comentarii: