duminică, 5 august 2012

Liebster Blog Award


Regulile sunt urmatoarele:

  1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
  2. Spune 11 lucruri despre tine.
  3. Raspunde la intrebarile puse de cel/cea care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
  4. Nominalizeaza  11 persoane.
  5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
  6. Nu da tag-ul inapoi.

Primele 11 lucruri care imi vin in minte despre mine:
  1. Imi place ciocolata neagra, o ador, as manca non stop. Daca vreti sa imi faceti un cadou, ciocolata sa fie. :D
  2. Sunt foarte sensibila, pot fi ranita foarte usor de vorbele aruncate in vant. 
  3. Citesc destul de mult, romanele de dragoste si cele politiste sunt in top. 
  4. Cateodata sunt cea mai blonda dintre blonde si cine nu ma cunoaste poate spune ca sunt chiar prostuta, dar...aparentele inseala. :P
  5. Visez mult, cu ochii deschisi, imi fac planuri, vise. De cele mai multe ori cand sunt trista sau am o zi proasta, ma intind in pat si visez...
  6. Sunt optimista, ma ridic singura de jos si zambesc. Pana la urma viata merge mai departe.
  7. Nu mi-e rusine sa plang, ba chiar o fac des pentru a ma descarca si pentru a putea privi lucrurile si din alta perspectiva decat cea sumbra.
  8. Ma indragostesc extrem de greu. E nevoie de magie pentru ca cineva sa imi intre in minte si apoi in inima, dar daca a ajuns acolo foarte greu mai iese.:D
  9. Nu iert sub nicio forma minciuna voita, inselatul si agresiunile de orice fel. Prefer sa stiu adevarul, decat o minciuna frumoasa care ma face sa ma simt bine doar pe moment.
  10. Iubesc animalele, in special caii si cainii. 
  11. Visez la o familie mare, la o casa cu iesire la ocean si un apartament in Londra.


Si acum intrebarile de la Antonia.
  1. Dacă ar trebui să păstrezi un lucru, un singur lucru din garderoba ta, care ar fi acela şi de ce? E greu sa raspund, chiar m-ai pus pe ganduri serios:d. Cred ca rochia mea neagra...cu accesoriile potrivite as putea sa o port atat seara, cat si ziua.
  2. Ce te enervează cel mai mult la estetica unei femei, ce nu suporţi să vezi la o femeie (din punct de vedere cosmetic sau vestimentar)? Din punct de vedere cosmetic ma enerveaza de mor conturul cu creion inchis la buze, urmat de un ruj deschis si fardul de ochi albastru-argintiu. Din punct de vedere vestimentar, o tinuta mai sport accesorizata cu cercei candelabru stralucitori sau chestii sclipicioase. Bleah..
  3. Care-i plăcerea ta vinovată, indiferent că-i un gen muzical pe care îl asculţi, o mâncare căreia nu-i rezişti ori o trăsătură de caracter care te domină şi nu-ţi convine asta? Ciocolataaaaaaaaaa:D
  4. Genţi, pantofi, haine sau cosmetice? Auriu sau argintiu? Fustă sau pantaloni? Ai trisat ..trei intrebari dintr-un foc. Haine, multe haine. Prefer si auriul si argintiul, ambele cu masura si niciodata nu le vad impreuna, indiferent de trendul vietii. Cred ca pantaloni..desi incerc sa port cat mai des fuste si rochii.
  5. Care e cel mai mare regret pe care-l ai? In momentul de fata regret enorm de mult, ca nu i-am spus ce simteam la momentul potrivit si ca nu am luptat mai mult, am fost orgolioasa si asta m-a costat.
  6. Dar cea mai mare realizare a ta? Astept luna septembrie si apoi vorbim:D
  7. Care e cea mai mare dorinţă? Sa fiu capabila sa recunosc dragostea atunci cand ma va lovi si sa nu fiu lasa sa fug.
  8. Dacă ai putea schimba ceva la lumea în care trăieşti, ce-ai alege să schimbi? Sa fim un pic mai buni.
  9. Ce trend vestimentar/cosmetic te încântă, în acest moment? Niciunul. Am ajuns sa detest   culorile neon.
  10. Cafea sau ceai? Dulce sau sărat? Sport sau seriale la TV? Mare sau munte? Câini sau pisici? Stiletto sau balerini? Cafea, dulce, sport si seriale, mare si munte, caini si balerini.
  11. Ţi-ar plăcea să citeşti ceva anume pe blogul meu? Dacă da, ce? Mmm, da , mi-ar placea sa citesc intamplari funny, chestii amuzante care ti se intampla, dar doar daca vrei.:*


Si acum intrebarile mele, destul de greu....am stat cred ca 20 de minute sa ma gandesc.
  1. Ce ai schimba la tine? De ce?
  2. Ce ai face pentru dragoste? La ce ai renunta?
  3. Cartea preferata? De ce?
  4. Daca ar fi sa gasesti o masina a timpului care sa functioneze atat in trecut cat si in viitor, incotro ai merge?
  5. Cel mai nebunesc lucru facut vreodata?
  6. Te-ai urca in masina si ai pleca spre aeroport...directia oriunde, fara sa anunti pe nimeni?
  7. Cum treci peste o despartire?
  8. Cel mai mare defect al tau?
  9. La ce produs cosmetic nu ai renunta niciodata?
  10. Care este jobul de vis, cel care te implineste sufleteste?
  11. Esti o persoana organizata?
Nu stiu cate fete au facut tag-ul acesta, dar eu ofer urmatoarelor.
http://www.blonde-kitten.blogspot.com

O zi minunata. V-am pupat.











                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu