miercuri, 29 august 2012

TAG - Primul/Prima

Am vrut sa fac acest tag pentru amuzamentul meu si pentru ca imi aminteste de o perioada in care eram mai...linistita.
Asadar, sa trecem la raspunsuri, sa vad cat si cum imi amintesc.

Primul fond de ten a fost un no name, cumparat de la un magazin cu de toate. Bineinteles ca nuanta era mai inchisa decat tenul meu, dar cumva se uniformiza si imi acoperea ce aveam eu chipurile de acoperit. Asta se intampla prin clasa a 10-a, atunci cand m-am indragostit tare, tare.

Prima pudra cred ca a fost de la Ruby Rose si nici macar nu era a mea, ci a mamei. Nu stiam cum se foloseste si pentru ce, asa ca o foloseam foarte rar cand ma machiam pentru o petrecere.

Primul rimel a fost de la AVON, gama COLORTREND, ba chiar mai am unul si acum, cumparat recent de dragul amintirilor.

Prima paleta de farduri am primit-o cadou de la o prietena de familie, eram clasa a 8-a si nu stiu ce firma era, dar culorile imi rezistau destul de bine pe pleoape.

Primul ruj cred ca mi l-am cumparat de la AVON, o nuanta mult prea deschisa pentru mine, un roz sidefat sau ceva asemanator, dar eram mandra tare.

Prima oja, sustrasa de la mama, de fapt noi avem ojele la comun. Cred ca era de la Gabrini si era alba, un alb sidefat.

Primul fard, primit cadou de la o vecina din America, il am si acum sau le am ca sunt 3 mono-uri, foarte rezistente si culori dragute.

Primul tus, cumparat de mama pentru amandoua, imi amintesc ca ma chinuiam sa imi iasa o linie decenta.

Primul produs de lux..nu detin asa ceva.

Primul blush a fost de la Ruby Rose, superba culoare, nu l-am mai gasit, adica l-am pierdut.

Primul dermatograf cumparat de mine de la Avon, o parte albastru si o parte alb, nu mi se potrivea deloc eu avand ochii albastrii, aratam ca o broscuta.

Primul contur de buze primit cadou de la o prietena foarte buna, nefolosit niciodata pentru ca e rosu si eu inca nu mi-am descoperit nuanta de rosu potrivita.

Primul balsam de buze a fost de la Nivea, ratacit si el pe undeva.

Primul gloss cumparat de la un magazin de cartier, cred ca 2 lei am dat pe el, prin clasa a 6-a.

Cam asta a fost, mi-a facut placere sa imi amintesc de primele mele produse cosmetice si mi-ar face si mai mare placere daca as citi si despre ale voastra. V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu